zondag 16 mei 2010

Leiden 2010

Vandaag was het weer tijd voor de halve marathon van Leiden. Er stond wel wat wind maar verder was het heerlijk loopweer. Na een minuut stilte ter nagedachtenis aan de slachtoffers van de vliegtuigramp in LibiĆ«, en het wilhelmus gezongen door een mannenkoor, gingen we met 263 marathon lopers en 2221 halve marathon lopers van start om precies half 11.
Ik voelde me wel goed vandaag maar na 5 km kreeg ik al erg zware benen en werd het erg moeilijk om het tempo erin te houden.
Mijn voorbereiding was dit keer niet optimaal, je vergeet wel eens dat dit erg belangrijk is, maar ja daar leer ik weer van. Mijn tijd was 1:25:43 met deze tijd was ik 43e. 
Zaterdag een herkansing, dan loop ik de  halve marathon van IJsselstein.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Alvast bedankt voor je reactie!!!