zondag 3 oktober 2010

Langs de Gouweloop

Vandaag stond de laatste 10 km als voorbereiding op de marathon van Eindhoven op het programma. De Langs de Gouwe loop in Waddinxveen. Ik was vandaag van plan een poging te doen om mijn pr. op de 10 km te verbeteren, maar dat werd hem niet.
Het parcours was erg bochtig, stoep op stoep af dit kost veel snelheid en veel energie en de vorm van de dag was ook niet echt aanwezig. Toch finishte ik in 0:39:08 als 2e van de 81 mannen prestatielopers, maar toch had ik liever een goede tijd gelopen in plaats van op het podium te staan, maar ja.
Mijn supporters; Peter, Ria en mijn zwangere vrouw Mireille waren wel tevreden met deze 2e plaats.
Volgende week ga ik een poging wagen om de marathon binnen de 3 uur te lopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Alvast bedankt voor je reactie!!!