zondag 26 september 2010

60e Singelloop Utrecht

Vandaag stond de Singelloop in Utrecht op het programma. Mijn plan voor vandaag was niet te diep te gaan na deze week met vele kilometers (maandag 21km, woensdag 21km en vrijdag 17km). Ik wilde een beetje ontspannen lopen, en dat is ook goed gelukt. Het was ook niet echt mogelijk om voluit te gaan want de lopers van de bedrijvenloop gingen van start achter de toppers en voor de rest van het veld. Ik heb respect voor ieder zijn niveau maar waarom niet iedereen laten starten op de plek waar hij hoort, ik heb vanaf het begin tot het eind lopers ingehaald. Maar ja, het is niet anders ik heb heerlijk gelopen en ben niet echt moe geworden. Het is toch raar de ene keer loop je je eigen het lazarus om onder de 4 min/km te lopen en de andere keer gaat het vanzelf. Ik kwam na 0:39:22 als 37e loper van mijn categorie over de finish. Deze week een beetje rustig aan doen en zondag wil ik voluit gaan op de 10km in Waddinxveen. Dan die dinsdag daarna nog een rustig duurloopje van 17 km en dan de rest van die week rust om zondag 10 oktober te gaan knallen in Eindhoven op de marathon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Alvast bedankt voor je reactie!!!