vrijdag 10 september 2010

Goudse Singelloop

Vandaag was het weer tijd voor de Goudse Singelloop. Het was dit jaar een hele familie aangelegenheid. M'n neefje en nichtje Jordy en Anouk, m'n zus Astrid en natuurlijk ikzelf deden dit jaar mee. Pa en Ma, Mireille ,neef Dick en Astrid d'r man Arie waren de toeschouwers, die ook goed te horen waren als je langs kwam lopen. Eerst was het de beurt aan de jeugd, ik heb meegelopen met Jordy en Anouk met de 2 km loop, dit was erg leuk om mee te maken, al die kleintjes die de longen uit hun lijfje lopen. Erg knap al die kinderen met zoveel doorzettingsvermogen. Toen was het de tijd voor de 7 km loop waar mijn zus aan meedeed, ze deed het erg goed en liep ruim een minuut sneller als vorig jaar. Om 19:15 uur was ik zelf nog aan de beurt voor de 10 km loop. Ik was vandaag toch weer van plan om gewoon te proberen om al de kilometers onder de 4 minuten te gaan lopen en dat is ook gelukt; met een gemiddelde van 3:48 min/km kwam ik als 14e over de finish, in een tijd van 0:38:01. Het is bij deze loop altijd wel lastig dat je na 1 van de 3 ronden tussen de langzamere mensen door moet slalomen, maar ja het is niet anders. Achteraf heb ik toch een tevreden gevoel over deze 10 km, en was de snelheid weer enigsinds terug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Alvast bedankt voor je reactie!!!